jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Reneés brygga

Publicerad 2019-02-20 21:56:00 i Allmänt,

Ligger här och tittar på Reneés brygga.

Kvinnorna Wahlgren är med idag och som hälften av alla kvinnor i detta land känner man igen sig i så mycket av vad De säger... alltid.

Många undrar ju säkert varför en så vacker kvinna som Pernilla inte har skaffat sig en ny man i sitt liv men som jag känner igen mig i vad hon säger...

Man orkar verkligen inte ge sig in i det igen...
Att bry sig om, värna och älska en annan människa för att se när det smulas sönder framför en av lögner och ett beteende som man inte alls är acceptabelt.
Jag har varit i destruktiva förhållanden och jag har levt under lögner som har uppdagats allt för sent...
Det är klart att man blir bränd...

Jag trodde att jag skulle bli lite sugen efter något år men nu efter fyra år som singel känner jag mig fortfarande helt osugen när jag tänker på att släppa in en annan man eller kvinna i mitt liv.
Jag blir trött av bara tanken... jag vill inte riskera den lycka jag faktiskt känner nu, en lycka som är djup och trygg, inte något som bara är en falsk dröm för bara ett tag.
 
 

Idag har jag suttit ute i solen och druckit kaffe medan jag har lyssnat på vårfåglarnas sång.
Jag vet inte om man kan tro att det faktiskt är våren som är här... men jag njuter om det så bara är ett kort besök.
Trädgården är som vanligt en lervälling vilket är väldigt trist men det är inte mycket att göra åt...

Ha det underbart och var riktigt rädda om Er!

Kramar om, varmt och mjukt!

Kärlek!

Namasté

//Mina


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela