jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Zappa, Falun och Buzzning!

Publicerad 2014-08-12 23:17:23 i Allmänt,

Så fann vi då slutligen ett hem till finaste Zappa...
Under ett års tid var hon hos mig som jourhund och jag har älskat henne från första stund så det kändes som att lämna över ett av mina egna svansbarn, sorgen var näst intill förlamande.
Jag är näst intill säker på att hon kommer att få ett helt fantastiskt fortsatt liv i sitt nya hem och De vet att jag alltid finns där om De skulle behöva mig!

Jag älskar Dig för evigt min vackra flicka!

 
Samma dag som Zappa skulle åka fick jag ett sorgebud via telefon.
En nära vän har avlidit... och det hela känns så fruktansvärt overkligt!
Hon kämpade sig igenom hela sitt liv och det vände liksom aldrig, om hon skulle skrivit en självbiografi så skulle det blivit en bestseller på grund av det helt osannolika... bisarra och hemska som skett henne.
Nu dog hon ensam inne på en toalett, endast 61 år gammal.
Jag saknar henne djupt! Hon var en otroligt fin människa!

För drygt en vecka sedan följde jag med Nina, Uffe och Jonna till Ninas bror och svägerska i Falun och vi hade en underbar helg!
Linda och Tomas är verkligen två helt underbara människor och jag fattade tycke för dem omgående!
Varma och omtänksamma!
De överraskade mig totalt genom att ge mig ett par örhängen! Döm om min förvåning för att inte säga totala chock!

Med skakiga händer tog jag emot asken som De räckte fram och i den låg ett par handsmidda - av en lokal silversmed - silverörhängen i form av fjädrar. Exakt likadana som det halsband jag bär om min hals och som jag fick av min älskade vän Nina förra året när jag passade Eros och Kerstin när hon var uppe i Falun...
Vad Tomas och Linda inte visste var att jag faktiskt sedan dess har önskat mig ett par matchande örhängen så jag blev vansinnigt rörd! Vilka fantastiska människor!


Hela helgen utsöndrade just omtanke och omsorg om varandra!
Jag har aldrig varit med om liknande!
Vi helade och masserade varandra samtidigt som vi skrattade och fyllde varandra med glädje... underbart!
Jag känner tacksamhet!

Jag Buzzar för tillfället Schampo, balsam och dry oil från Pantene pro-V.
Alla tre produkterna doftar behagligt och håret är lätt att reda ut men... för det finns ett men... det räcker inte riktigt till för mitt hår.
Jag har ett tunt och väldigt fint hår som skadas väldigt lätt och därför behöver jag också bra och vårdande produkter till mitt hår.
Gällande oljan så är den helt prisvärd men jag är väldigt kräsen och har provat en uppsjö liknande oljor och ingen slår den olja som Madame Chic hade i sitt sortiment... eller ens kommer i närheten.
Jag har testat dessa produkter i cirka tre veckor nu och det är egentligen först nu som man kan uttala sig om dem.
Mitt hårs kvalitet har tyvärr blivit sämre. Jag fick till och med klippa av mellan 5-10 cm just för att mitt hår är så känsligt. Jag tror dock att dessa produkter passar ypperligt till ett kraftigare hår än mitt.


 

 

Att Buzza är verkligen roligt och man får chans till att testa produkter gratis samtidigt som man även låter vänner och bekanta testa de olika saker som man får hem.
Jag har bl.a Buzzat kattmat, hundmat, kakor, rengöringsmedel mm, mm.

Även Ni kan börja Buzza, det är väldigt enkelt och kul!

Inbjudan från Marina Billhage
Hej!

Jag tycker att du också borde bli en Buzzador!

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Tasstaget):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget</a>

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten: Sweden Tasstaget till [email protected] eller SMS: Buzzador Tasstaget till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com/se?refstr=Tasstaget>http://www.buzzador.com/se?refstr=Tasstaget</a>

Hälsningar,
Tasstaget

Jag vill som vanligt avsluta med att Ni ska vara rädda om varandra och att Ni ska ta vara på varje ögonblick och minut som Ni har tillsammans.
Vänta inte med det där samtalet utan ring så fort det når Din tanke... jag gjorde inte det!
Berätta hur mycket Ni älskar och uppskattar varandra!
Håll om varandra hårt, innerligt och länge!
Se varandra, hör varandra! 

Älska!

Namaste

Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela