jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Något jag gillar och tror Ni skulle gilla!

Publicerad 2013-09-21 21:30:00 i Allmänt,

Det finns ett märke som jag tycker mycket om...
Ett märke om säljer hudvård, hårvård, makup mm
De testar sina produkter dermatologiskt, dvs inte på djur utan på det som produkterna är avsedda för, på människor.
 
 
 
Varför tycker jag då att detta märke är så speciellt?
Det är absolut inte så att jag tycker att alla dessa produkter är helt fantastiska men faktiskt de flesta! Jag tycker att de håller hög kvalitet, de håller länge, doftar gott samt håller de sina priser låga p.g.a att De inte har några mellanhänder.
 
När man beställer varor för över 450 kr är frakten gratis och Du samlar hela tiden bonuspoäng som Du kan välja nya varor för vid kassan.
Jag brukar köpa rätt mycket i taget och produkterna är som sagt dryga och håller bra mycket längre än ex om Du köper Schampo i affären. Hårvårdsprodukterna har även pump på flaskorna för lättare dosering och ett prisexempel för 500 ml Schampo för torrt och färgat hår är 54 kr. Är det något som jag är kräsen gällande så är det just hårvårdsprodukter och dessa produkter håller mycket hög klass. Den enda produkten i den serien som jag inte kommer att köpa igen är glansserumet som jag inte tyckte fungerade bra på mitt hår... men som sagt jag är kräsen! 
 
Vilka produkter har jag och familjen då testat?
 
Schampo och balsam (torrt och färgat hår), olika duschtvål (även för män), div. tvålar, bodylotions, body butter, doftljus, olika roll on (som inte alls funkade på mig men en av dem ligger på topplistan så den passar uppenbart andra)  rengöringar, ansiktskrämer, kroppsscrub, aloeveragel, afterbite roll on, ... mineralpuder, Bb-creme, div smink... mm. mm.
 
 
Jag lovar!!
Jag får ingen som helst provision eller liknande på att jag gör reklam för Dermosil, det är på helt eget bevåg som jag vill rekommendera detta till mina vänner!
Ni ser hela Deras sortiment på https://www.dermoshop.com/se/products/index och Ni kan även gilla Dem inne på Facebook https://www.facebook.com/dermoshop.se?fref=ts
 
En av mina favoriter är dock en säsongsprodukt som såldes kring jul... det är en bodylotion som doftar "Marina", jag älskar den och hoppas att den återkommer i år igen tillsammans med det härliga doftljus som var med i presentförpackningen. Även en annan säsongprodukt som jag bara älskar är balsam för vintertrött hår så jag hoppas innerligt att detta säljs nu till vintern igen!
 
Ni ser flaskan på min favorit Amber bodylotion nedan; 
 
 
Gå in och kika lite på Deras sida, jag skulle tro att Ni kommmer att bli positivt överraskade över både priser och Deras breda och stora sortiment!
 
Nu ska jag skrida in i duschen och sockerscrubba mig för att sedan smörja in mig med min nya, sköna youghurt-body butter som doftar ljuvligt och som gör mig len som en babyrumpa!
 
Kramar om Er alla!
 
Var riktigt rädda om varandra och om Er själva!
 
Marina
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: monika

Publicerad 2013-09-22 07:53:50

Vi köper också dessa produkter, brukar skicka efter med jämna mellanrum från jobbet. Underbara saker som doftar gott och länge !
Just nu testar jag duschcreme med Lime och den är fräsch !
ha en fin dag i solen
Monika

Svar: Ja, visst är de kanon och till ett så fint pris! ;)
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela