jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Den eminenta hufvudstaden...

Publicerad 2013-11-10 18:04:55 i Allmänt,

Tidigt på Fredagsmorgonen bar det iväg...
Packningen lassades in i bilen och med en kudde i famnen och taggade trots få sömntimmar började vi resan mot Stockholm och den konsert som vi så länge sett fram emot.
 
De fem timmarna upp gick trots allt ganska bra och övernattningslägenheten som vi skulle sova i var stor och riktigt bra samt nära till konserthallen "Hovet".
Sanna somnade en stund, själv kände jag att hur trött jag än var skulle det bara bli värre om jag gick och lade mig innan så jag fräschade till mig lite istället.
 
Konserten var helt fantastiskt!
Den var så bra att jag blir glad vid bara tanken på den!
 
 
 
Jag sjöng och skrek som en liten tonåring och mina smilband sträckte sig långt bak i nacken!
Jag tror inte ens att jag behöver berätta hur jag mår nu... min kropp skriker, yrseln är överhängande och jag kan knappt prata! 

 
Jag gör ju väldigt sällan något likt detta just på grund över hur jag mår efteråt...
Ibland är det ändå så att det är värt det för vad vore livet om man inte emellanåt försökte nära sig själsligen?
 
 
Musik gör mig lycklig och ger mig en booster av energi och Avenged Sevenfold slår det mesta för att inte säga ALLT!
 
 
Dagen där på gick vi upp ganska tidigt och min kropp spydde sur galla ut i mina leder och vener samtidigt som jag fick anstränga mig för att hålla ögonen öppna!
Nu åkte vi till min vän Sanna som bor 15 minuter från övernattningslägenheten och då vi inte sov hos min Nina som planerat tyckte jag inte att det var mer än rätt att jag i varje fall fick träffa en av mina vänner i Sthlm.

Hos Sanna har jag även placerat en liten kille som heter Sleipner och jag såg fram emot att träffa honom, Sanna och resten av flocken.
 
Tre glada hundar och en väldigt pratglad misse välkomnade oss med kärlek av högsta kvalitet!
Sleipner flög fram som en kanonkula med ett stort smile under hela vårt besök, han är som ett enda stort lyckopiller och min lycka vet inga begränsningar när jag ser hur bra det går för mina omplaceringar!

Vackra Ninja!
Vi pratade lite med varandra och jag gav henne - med godkännande av henne själv - lite healing och hon var så öppen, ödmjuk och vacker!
 
Ronja, lilla mjuka flickan som så fint använder och talar med hela sin kropp och sina tassar!
 
Här möttes vi av kärlek från alla håll och ett lugn och en värme låg över denna lilla stuga, en harmoni!
 
En liten enögd kattflicka bestämde sig för att leka papegoja med mig, pussas och kela allt medan hon ständigt pratade.  "Grå" tittade fram bakom husknuten på behörigt avstånd, nyfiken men ändå blyg nog för att hålla sig undan.
 
Sanna serverade oss fantastiskt god mat och där efter fyllde hon våra magar fulla av fika i form av rulltårta, kladdkaka, vetebröd, pepparkakor och ballerina!
Vi var absout mätta när vi begav oss mot Borås igen...
 
Jag med Sleipner i famnen.
 
Idag... Söndag mår jag värre ändå!
Det är inte bara konserten som tog kol på mig utan resan knäcker min kropp totalt!
Idag har jag passat på att krama mina underbara svansbarn som jag har saknat ngt oerhört och då de inte fått någon uppmärksamhet av husse som lagt all sin energi på altanen var de lyriska över att mamma äntligen var hemma igen.
 
Var rädda om varandra... alla är tyvärr inte det!
Om någon lägger ett ansvar och tillit hos Er så värdera detta och lev upp till det...
 
Kärlek!
 
Namaste!
 
Marina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela