jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Goa människor och Buzzador!

Publicerad 2013-05-08 19:50:00 i Allmänt,

Japp, japp så har man Buzzat kakor från Marabou, några som såg ut som små stjärnor och andra med djuransikten.
Jag blev faktiskt lite besviken då jag tyckte att de va torra och ganska smaklösa... de blev mycket godare när man doppade dem i kaffet där emot.
 
 
Jag hade föredragit mer smak framför design men här står det helt klart vilken publik som Marabou vänder sig till och barn tycker självklart att det är roligt att sätta tänderna i en apa eller lejon framför en "vanlig" kaka.
 
 
Jaha, nu är de tillbaka de äckliga krypen!
I en flytt tappade jag bort hundarnas fästinghalsband av bärnsten och då jag tyckte attt de var så himla bra blev jag faktiskt väldigt ledsen och har man en plånbok som inte är speciellt fet så grämer man sig än mer.
 
Sju stycken hundar som ska ha dessa halsband kostar ju på så klart... så jag gjorde en vild chansning och skrev till företaget och förklarade min sits samt att jag dagligen hjälper andra hundar och hundägare...
De får visst mail likt det väldigt ofta så de bad mig att skicka de sidor som jag är aktuell på och när jag gjort det fick jag tillbaka ett mail där det stod att de tyckte att jag var en fin människa och att de gladerligen ville sponsra mina hundar med var sitt halsband!
 
Detta är så oerhört tacksamt, jag blev så otroligt glad!
Företaget heter Elvingsson och gör som sagt fästinghalsband till hundar och katter men också andra vackra smycken till oss tvåbeningar.
De har även 30 dagars garanti - pengarna tillbaka om du inte blir nöjd med fästinghalsbanden och villka gör det??
 
http://www.elvingsson.com/fastinghalsband
 
Har Ni aldrig varit inne på Deras hemsida så gå in och ta Er ett kik!
 
Idag startade dagen med en varm och ljum morgon under strålande solsken för att abrupt byta av till skyfall.... lite sol till och ett skyfall till och fortsätta med lite duggregn...
 
Nu ligger jag i soffan med datorn på magen och flertalet hundar nedbäddade bredvid mig... Lilly pockar som vanligt på uppmärksamhet och visar sin rara mage medan hon kråmar sig för mig!
 
Alice favoritprogram på tv.n står på - Djurakuten - men idag tyckte inte Alice att det var så intressant utan har däckat likt de andra i soffan.
 
Nä... ut i regnet!
 
Var rädda om varandra!
Pussen!
Marina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela