jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Fattar absolut ingenting...

Publicerad 2013-02-07 21:46:04 i Allmänt,

Hur i självaste lägger man upp en egen header?
Finns det någon där ute i cyberrymden som på ett enkelt sätt kan förklara det för mig skulle jag bli riktigt tacksam...
Det blir ju väldigt mycket mer personligt att ha något rellaterar till mig och inte en mall som vem som helst kan ha...
Men jag fattar absolut ingenting och det är så frustrerande! :/
Pussen på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela