jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Vanish

Publicerad 2013-12-06 13:30:00 i Allmänt,

Som jag tidigare har skrivit så är jag Buzzador och dena gången har jag fått möjlighet att buzza Vanish.
Jag fick hem en stor låda med tre stycken olika Vanishpulver och ett spray samt provpåsar att dela ut.
 
Denna Buzzning går ut på att smutsa ned en trasa för att testa Vanish olika möjligheter. 
 

Då jag är lite av en skeptiker använde jag inte den lilla tygtrasa av oigenkännligt material som var med i paketet.
Nej, mitt första test gjorde jag på en kökshandduk i bomull!

På denna stackars handduk hällde jag Tabasco, tomatpuré, kaffe och majsolja!
Den var riktigt grisig och äcklig när jag var klar!

Jag sprayade den full av Vanish, lät den vila i några minuter innan jag slängde in den i tvättmaskinen.

Faktum är att jag faktiskt inte trodde att fläckarna skulle gå bort, särskilt inte oljan men döm om min förvåning!!!

Bilderna talar sitt tydliga språk!

1. Äckliga handduken

 
2. Samma handduk indränkt i Vanish.
 
 
Handduken torr och fin...

 
Detta var en gammal handduk och det som ser ut som fläckar är faktiskt bara skuggor!
Jag blev grymt imponerad av resultatet!
Och gjorde ganska snabbt ett nytt... som jag återkommer angående!
 
Vad jag tycker om med Vanish är att det är svanenmärkt, att det inte är en produkt som skadar vår natur, DET är BRA!
 
 
 
Kärlek!
Namaste!
Marina
 
 
 

Inbjudan från Marina Billhage
Hej!

Jag tycker att du också borde bli en Buzzador!

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Tasstaget):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget</a>


Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten: Sweden Tasstaget till [email protected] eller SMS: Buzzador Tasstaget till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com/se?refstr=Tasstaget>http://www.buzzador.com/se?refstr=Tasstaget</a>

Hälsningar,
Tasstaget

 

Kommentarer

Postat av: Gunnel Alsterbrink

Publicerad 2013-12-06 20:25:39

Funkar det på människor med? Kan man Vanish med Vanish?

Svar: Jag vet inte om jag vill testa Gunnel! :D
Marina

Postat av: Gunnel Alsterbrink

Publicerad 2013-12-08 22:57:53

Du kan testa på mig...
Efter helgerna.

Svar: Ha ha ha! Ja, men visst! Bara att komma hit! :D
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela