jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Header

Publicerad 2013-08-12 23:32:06 i Allmänt,

Det blev väl så där...
Jo, efter flera timmar så lyckades jag med hjälp av Marita att få in en egen header här på bloggen!
Men den skulle självklart varit längre... jag får se om jag kan lista ut hur sjutton jag ska få den längre eller ivarje fall centrerad!
 
Idag har vädret lekt lite med oss!
Ena stunden sken solen för att i nästa ögonblickgömma sig och låta regnet fullkomligt skölja bort oss!
I nästa ögonblick kikade han fram där bakom molnen igen för att troligtvis kikna av skratt när alla soldyrkare stack ut huvudet för ytterligare en kalldusch och även hagel!
Stora och smattrande studsade de mot fönstret!
 
Mina öron är väldigt mätta och trötta efter allt för många telefonsamtal idag och jag känner mig fullkomligt disträ och yr!
Jag ska ta mig en varm dusch och massera min skalp för att sedan krypa ned under täcket!
Nya tag imorgon med denna något irriterande header...
 
Var rädda om varandra!
Kramar om var och en av Er!
 
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela