jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Snö och yoghurt!

Publicerad 2013-04-07 14:15:37 i Allmänt,

Inatt när jag tog ut svansbarnen för en sista kiss och ganska nyligen skrivit mitt senaste blogginlägg där jag vågade nämna våren så steg jag ut på en åter igen snötäckt mark. Vädret igår var väl egentligen så nära ett Aprilväder som man kan komma; sol, regn, hagel och slutligen snö. Trots att solen skiner idag ligger snö kvar i skuggan framför trappan och resten har smält över den redan geggiga trädgården... Grrrr! Nu ska jag ta en överraskande och helt oplanerad dusch då jag råkade spilla en halv tallrik med yoghurt och bär över mig var på jag fick allt i håret och ansiktet när jag skulle få av mig tröjan. Var rädda om varandra! Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela