jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Frustrerad...

Publicerad 2012-06-11 19:38:46 i Allmänt,

... ledsen, besviken, arg... ja, allt det känner jag just nu.
Jag och flera med mig har mest troligt blivit lurade av en och samma person, en som helt uppenbart verkar tjäna pengar på andras godhet och välvilja men även också på dessa människors sits i samhället dvs De som befinner sig i ett av de lägre lager.
Det finns en - av flera - sida på Facebook som vänder sig till personer som vill hjälpa varandra och många där i den gruppen har det ganska svårt och letar förtvivlat efter små saker som kan sätta guldkant på tillvaron.
Där inne kan man ge och sälja till varandra... en rar grupp men som jag tyvärr då det gäller att köpa endast har dåliga erfarenheter av då jag har gjort affärer med en och samma person.
Jag köpte en sak till en annan person för att göra hennes barn glada och tre stycken saker köpte jag till mig själv, två av dem är saker som jag innerligt behöver och den tredje ngt jag önskat mig ett bra tag.
Det var åtta veckor sedan jag betalade in för två av mina saker, de andra två skulle jag få mot ngr av de kläder som jag lagt ut...
Bortförklaringar på bortförklaringar... och ifrågasätter man dessa får man en hel hope av människor över en och blir kallad hjärtlös och empatilös då dessa bortförklaringar ofta har med sjukdom att göra av både henne själv och resten av familjen. Hur som helst blev jag lite hoppfull för 1 1/2 vecka tillbaka då hen skrev att hen hade skickat ivarje fall en av sakerna, den jag som mest behövde. Jag har fortfarande inte fått den... underligt nog hände precis samma sak en annan person som köpte en sån här sak från denna personen på en liknande sida.
Mycket underligt... under alla år som jag har handlat från Tradera eller liknande ställen har detta aldrig förr hänt mig!
Dvs att paket försvinner...

Nu kan jag tänka mig att många av Er funderar över hur det kommer sig att jag inte har anmält det hela... lugn, det kommer jag absolut att göra men jag ville först ge personen en chans att göra rätt för sig då jag faktiskt liksom alla andra i den gruppen vill ha våra saker framför pengarna... men jag förstår nu att detta aldrig kommer att hända.

Hur kan man vara så gemen?

Resten av Er där ute!
Ta hand om varandra!!

Kommentarer

Postat av: Liza Persson

Publicerad 2012-06-14 09:36:58

Jag ar sa ledsen at hora att din innerliga och arliga omtanke, och tilltro att trots allt ha tilltro till manniskors goda vilja, provats pa detta satt.



Men du ska veta att i det stora hela, bortom din personliga besvikelse, ar varje gang du trots allt valjer att tro trots allt oerhort vardefull.

Jag alskar dig!



Liza

Svar: Och Du vet att jag älskar Dig! <3
Marina

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-19 12:41:17

Usch!!! Att just du hamnar i en sån sits får mig att bli förbannad!!!!! Önskar dig all lycka och allt väl i hela världen! <3

Svar: Men tack rara Du! ;)
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela