jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Kärlek och fester åt folket!

Publicerad 2014-06-17 00:11:01 i Allmänt,

Tänk om alla bara kunde förstå hur viktigt det är att hålla lågan vid liv och hur lite som egentligen krävs.
En liten komplimang emellanåt... en beröring, en kyss i nacken... att man fortsätter att konversera och vara intresserade av varandra.
En del är så fantastiskt duktiga på detta medan andra... inte så...

Det värmer så när man hör att människor varit tillsammans i många, många år och när man fortfarande ser en hetta, och en värme... att De fortfarande tittar på varandra i både kärek och respekt.
 
Vi vill alla bli sedda och känna oss attraktiva och det spelar ingen roll... det f å r inte spela någon roll om man så har varit tillsammans i 100 år!
 
 
Även om arbete, barn, fritid mm tar mångas dyrbara tid så måste man ta sig tid att nära sin kärlek och sitt förhållande och se till det som är viktigt i livet...  det krävs inte så väldigt mycket.
 
I helgen var jag på fest och hade sjukt roligt!
Jag kommer iväg allt för sällan och ändå känner jag ångest över att jag åker och träffar lite vänner för en gång skull... det är så idiotiskt.
Detta gäng är så underbara, genuina och roliga att jag helt och hållet, på alla sätt och vis kan vara mig själv... och jag känner mig inte allt för udda! 
Självklart har jag så ont att jag knappt kan gå men vet Ni vad? Det är det faktiskt värt ibland... 
Hur dålig jag än blir efter en "upplevelse" så är det faktiskt värt det ibland då livet skulle bli för jävla tråkigt annars!

Bjuder på ett ganska gräsligt foto på mig!
Jag såg mest troligt ut så mesta delen av kvällen då jag skrattade väldigt mycket så....
 
Självklart dansade jag lite också...
Det tillsammans med att stolpa upp och ned för trappan till lokalen hjälpte till mitt nuvarande mående helt klart! 
 
God mat, tårta... en hel del att dricka och ett fantastiskt gäng av fina, roliga människor är receptet på en sjuhelvetes party!
 
ÄLSKA hett och innerligt!
Ta INTE varandra för givet!
 
Kärlek åt folket!!!
 
Namaste
 
Kramar och kyssar!
Marina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela