jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

En bön till Er alla i natten...

Publicerad 2013-06-20 01:14:00 i Allmänt,

Kärlek i natten till Er alla!
Hoppas Ni alla får somna lugnt och tryggt under Gudinnans vakande ögon och under regnets som lägger sina droppar mot Era fönster...

Må Ni känna Er älskade och tillfreds när natten omsluter Er och må Ni vakna i glädje, nyfikenhet och med en ömhet kring Era hjärtan och själar!

Var rädda om varandra och Er själva, låt Er inte påverkas av hårda eller dömande ord som endast och inget annat kommer från människor som är ute efter att såra och göra Er ledsna. Sök ingen sanning i lögnerna utan blicka framåt i sanning!

Se inte bara de blommor som finns just vid Er väg utan låt blicken vandra längre och se även de blommor som verkar ganska oansenliga tills Du kommer Dem närmare och ser Deras unika prakt och skönhet! Se alla och var en för vad De är, inte för vad De tror att Du vill att De ska vara. Titta på Dig själv och var Den Du vill att andra ska vara...

Du är fri, lev i frihet men nyttja den rättvist och rätt! Ta inget och ingen för givet! Lev i nuet och ta inte med Dig De som tidigare i Ditt liv har sårat Dig... låt De vara kvar i dåtid, De hindrar Dig från att leva Ditt liv och att njuta av Det. Ge alla en chans men låt Dem aldrig utnyttja Dig. Förlåt för att kunna leva ren i sinne och hjärta!

Öppna upp Ditt sinne och förstå att allt är så mycket större, vackrare och ljusare bara vi ger det en chans!

Vila Din kind mot Dem Du älskar och tala om för Dem hur mycket just De betyder för Dig!

Kämpa för det Du tror på, inget är omöjligt!

Hjälp De som behöver Din hjälp men låt Dig inte utnyttjas! Kämpa för något, det är viktigt att tro på något och i det innefattar även Dig själv!

Somna med en visshet att Du har gjort något som spelar roll!

Det finns någon som älskar Dig, hur lite Du än tror på Dig själv så finns det alltid någon som beundrar och älskar Dig för just den Du är!

Du kan förändra någons liv till det bättre varje dag... försök att göra det!
Det kan räcka med ett varmt och innerligt leende, en varm famn, en ärligt menande komplimang... eller att bara finnas där... lyssna och finnas till för någon som behöver Dig vid sin sida i just det livsskeendet.

Var ödmjuk och lyssna inåt allt måste inte vara så komplicerat och man får lyssna till sitt hjärta... tänk vad fin vår värld skulle vara om alla gjorde det!

Tänd ett ljus och minns De som har gått över till andra sidan, De finns hos Dig och vakar över Dig... öppna upp, andas och se...

Var ärlig mot Dig själv och älska!

Sov i visshet om kärlek!
Marina

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-06-24 16:42:11

Vackert!

Svar: Tack snälla Du!
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela