jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Presenter!

Publicerad 2015-03-26 22:24:59 i Allmänt,

Idag tuffade jag in till Grizzly zoo och tog del av Deras fina erbjudande!
De hade upp till 30% på katt och hundmat och sedan hade De ett kanonerbjudande på kattsand...
Ja, det kan låta lite banalt men kan jag komma undan riktigt billigt med bra kattsand - alla kattägare vet vad jag pratar om - som dessutom har en doft av lavendel så hell yeh!
Att köpa kattsand för 49kr/10 kg istället för 179/10 kg smakar gott tycker min plånbok!
Jag menar att mina missar urinerar på 49 kr gör liksom inte lika ont som.. ja, Ni fattar!

Självklart är det svårt att gå in i en så mysig djurbutik utan att köpa lite... ben... godis och leksaker också!
Det tyckte mina svansbarn att jag gjorde helt rätt i så det blev lite fest när jag kom hem igen!

 
På vägen hem studsade jag yster som en liten groda in på Q8 där jag visste att det väntade lite paket på mig och jag kunde knappt vänta på att få komma hem och slita upp dem...
särskilt ett som jag inte visste vad det innehöll!
Det var en STOR låda som det stod "AKTA" på så jag kunde inte heller ruska för att lista ut vad som dolde sig däri.
Paketet var från en så fin kvinna som heter Cristina och som endast med mig i tanke pysslat ihop något så klockrent och vackert till just mig! 

Ni kan ju bara ana hur glad jag blev!
Har Ni sett vilket fint arbete!
Det måste tagit en evighet att lista ut det mönstret och att vika alla de sidorna!
Som Ni ser har jag ställt detta konstverk i mitt bokskåp så att det är riktigt skyddat!

Söta dottern kom hem krasslig från skolan i Måndags och är fortfarande hemma då hon inte är helt återställd!
Vi ska se på lite film tillsammans så jag vinkar lite från soffan till Er och slänger iväg lite slängpussar!

Var riktigt rädda om varandra och försök på Ert egna sätt att glädja människor och djur i Er omgivning!
Sträva hela tiden efter att bli en bättre och snällare person!

Kärlek!

Namaste!

//Mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela