jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Sväljer många rumpor...

Publicerad 2013-09-09 23:32:27 i Allmänt,

Jag har funderat lite...
 
Många bloggare blir då och då sponsrade på olika vis och de kan även anordna tävlingar på sina bloggar p.g.a detta... De anordnar även event där De kan dela ut fina, flotta goodiebags osv. 
Nu läser väl inte så jättemånga min blogg... kanske mellan 50 - 100 st/dag men det hade ju varit superroligt att kunna anordna tävlingar och själv få prova lite olika produkter men kanske måste man då vara mer inom ett fack så som en liten partypingla eller liknande! 
Jag vet liksom inte riktigt vad jag är... jag är ju bara Marina!
 
Just nu letar jag efter billiga, snygga soffor...
Ja, jag vet!
Vi byter soffor ofta och detta p.g.a det slitage som blir när man har hundar och just nu har vi ett ihopaplock som inte ser klokt ut och som gör mig galen!
Jag skickade precis iväg ett sms till en tjej som säljer två stycken divansoffor och jag hoppas att de inte redan är sålda!
De hade varit perfekta att ställa upp som en U-soffa och hela familjen hade kommit plats så hoppas, hoppas men de går väl fort är jag rädd då priset var så himla bra! :(
 
Såg en 1:a och 2:a soffor i amerikansk stil, så riktigt snygga men de var dyrare och sväljer inte riktigt lika många rumpor så jag hoppas innerligt att tjejen svarar och säger att vi kan hämta divasofforna imorgon!
Håll nu tummarna alla Ni där ute! 
 
Kramar om Er alla!
 
Marina
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela