jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Give it to me baby!

Publicerad 2013-09-09 18:03:48 i Allmänt,

Just nu är det lite mulet och det vindar ganska mycket ute, hösten är på framfart och tvätten torkade rekordsnabbt! ;)
Men då det har varit så soligt har inte löven riktigt bytt skepnad ännu men snart kommer naturen att fullkomligt spraka av färger och luften kommer att vara hög och krispigt transparent!
 
Själv börjar jag oroa mig över saker så som riktigt varma gåvänliga kängor... varma, greppvänliga handskar... nya, varma termobyxor och underställ osv.
Som Ni läst innan bävar jag för kylan och sakerna ovan är inte speciellt billiga heller... vilket gör det hela ännu värre.

Hur som haver...
 
Jag blir så irriterad... jag har varit supersugen på munkar hela helgen, - i vanliga fall är jag bara konstant sugen - vanliga, flottiga, härliga sockermunkar och när jag som bäst ligger här och fantiserar om si så där ett tiotal runda, härligheter så uppenbarar sig just detta på tv.n som för att trigga mig till att dreggla och längta än mer! 
 
 
 
Ni med mig som älskar munkar måste ju hålla med om att en liten rackare sällan räcker för att tillgodose behovet?!
Nej, man behöver minst några stycken så att det verkligen lägger sig som en liten mjuk ring runt magen och höfterna!
 
 
 
Något annat som jag absolut skulle kunna tänka mig också är morotskaka... 
Vanligtvis när man köper morotskaka i affären kan de vara lite torra och med allt för lite glasyr men det finns ett märke - som jag givetvis inte kommer ihåg namnet på - som gör en morotskaka från himlen!
Den är så god att varje tugga är en stor njutning!
Japp... några munkar och en längd morotskaka skulle jag absolut kunna tänka mig just nu men istället ligger jag här och tuggar på en smörgås med ost och kaviar... suck!
Jag måste verkligen skaffa mig en butler!
 
Kärlek(smums) till Er alla!
 
Marina
 

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2013-09-09 19:32:50

Skoj och inte minst intressant att läsa vilket munk-sug du hade... :P

Svar: ;)
Marina

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-09 19:44:46

Jag funderar på att köpa mig en munkmaskin men är rädd för att jag skulle se ut som en munk ganska så snart :-)

Svar: Ja, gud!! Det skulle ju inte gå Jenny! :D
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela