jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Buzzzar lite jag...

Publicerad 2013-09-23 19:43:52 i Allmänt,

Jag är en Buzzador!
Att vara Buzzador innebär att man helt kostnadsfritt får testa lite olika produkter!
Genom åren har jag bl.a testat; Wrigleys Extra pastilles, kattmat, hundmat, luftfräschare One touch, Modifast, OB pro comfort, div olika kakor och Air wick doftpinnar!
 

Jag tycker att du också borde bli en Buzzador!

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Tasstaget):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tasstaget</a>

Nu har jag blivit utvald att testa ReCharge som är en energidrink i brustablettformat!

Det ska bli spännande och jag hoppas att jag kanske får en liten energikick om inget annat så kan jag testa det på min hårt arbetande kära sambo som behöver lite energi i höstmörkret.

https://www.facebook.com/pharbio.recharge

Ha en fortsatt fin kväll!

 

Kramar! 

Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela