jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Grattis på mig!

Publicerad 2013-10-01 19:35:17 i Allmänt,

Så fyllde man år i år igen!
Jag brukar inte direkt fira mig själv om jag inte fyller jämt... och jag fyller ju bara en gång om året! :P
Ja, okej, det var ett dåligt och säkert väldigt gammalt skämt!
 
Min vän Kathrin, "farmor Lotta" och min dotters pappa kom och fikade lite tillsammans med mig, Sanna och Micke!
Det blev mycket smaskigt och gott då Micke hade köpt tårta, Kathrin morotstårta och Anders och Lotta hade med sig kladdkaka och morotstårta!
Behöver jag berätta att jag var så mätt att jag knappt kunde resa mig?
 
Mor och far har jag beställt träff med på Söndag då även Mickes barn är här och jag tror att De gärna vill ha lite gofika!
Idag har varit en grusiögonendag... jag orkade inte ens göra mig till och ta på mig några käcka kläder utan smög omkring i mina myskläder med håret i en "trulls"... men för att inte skrämma slag helt och håller på Dem så hade jag dagen till ära tagit på mig en bh.
 
Lilly är så trött efter besöken att hon har somnat sittandes bredvid mig i soffan med huvudet lutat mot min hand!
 
 
Inbilla mig ingenting annat än att Lilly är den absolut sötaste lilla flicka som finns!
 
Just nu är jag så trött att jag mår illa... så det blir en kort blogg idag!
 
Var rädda om varandra! <3
 
Namaste
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela