jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Buzzar ReCharge

Publicerad 2013-10-21 00:05:45 i Allmänt,

Som jag för några dagar skrev så Buzzar jag just nu ReCharge som är en energidryck!
Sammansättningsvis kan jag berätta att denna dryck inte alls fungerade på mig men det har också sina orsaker.
Inga energidrycker har hittills funkat på mig och detta på grund av att jag lider av sjukdomen MEcfs.
Jag hoppas ju varje gång att det ska vara en "underdryck" men jag kanske borde lära mig att det inte spelar någon som helst roll vad jag petar i mig.
 
ReCharge hade en frisk smak och förpackningen är fräsch med sina små "rör" av bruspulver istället för kladdiga tabletter.
Tyvärr så har det en bismak som jag tycker att alla sådana här vitamin eller energidrycker har, jag vet inte vad det beror på men jag har lite svårt för det.
Vad som är tråkigt är att den har sötningsmedel i sig, personligen hade jag önskat att det hade varit Stevia i istället, Stevia är naturligt och inte onyttigt på något vis, jag gillar inte att peta i mig fullt med artificiella medel i onödan.
 
Det har varit lite blandade åsikter från De som har testat ReCharge.
Min sambo märktes det ingen skillnad på och han skulle behövt en kick då han är väldigt trött och sliten.
Han brukar dricka andra energidrycker men jag tror inte att de gör någon skillnad heller...
 
Det fanns De som tyckte att ReCharge var bra men som föredrog ett annat märke på marknaden och det fanns De som tyckte att ReCharge var riktigt bra uppiggande och som blev glatt överraskade oh som absolut kommer att köpa detta fram över... jag önskar att något fick den effekten på mig. 
Det som var genomgående var att smaken och förpackningen var uppskattad!
 
ReCharge finns i två goda smaker!
 
 
 
Ni kan beställa ReCharge på Apotea som just nu har kampanjerbjudande; http://www.apotea.se/recharge-kampanj
Här kan Ni även beställa Ert eget smakprov! http://recharge.nu/


Var rädda om varandra!
Och som vanligt; Tänk Kärlek!
 
Namaste
Marina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela