jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Min vackraste...

Publicerad 2013-05-31 09:33:50 i Allmänt,

Min helt fantastiska dotter!
 
Så stor Du är nu... 
Jag vågade aldrig tro att Du skulle växa och bli en så fantastisk ung dam!
Du är vacker inifrån och ut!
 
Jag minns min lycka och min totala kärlek som så överumplande forsade genom min kropp när Du lades upp på mitt bröst! 
Jag var så trött och totalt utmattad efter förlossningen men fick inte nog av att betrakta Dig, jag vågade inte somna av rädsla att någon skulle ta Dig ifrån mig!
 
Jag var så förundrad över Dina små perfekta naglar, Dina långa, lätt böjda ögonfransar... jag fick inte nog av att se på detta underverk som låg bredvid mig!
För Du var och är ett underverk för mig, det finaste som finns och jag är så lycklig att jag har Dig!
 
För nio år sedan fick Du Din förbannade Diabetes och vi har kämpat tappert varje dag och natt sedan dess!
Vi har svurit och vi har gråtit, det är så orättvist...
 
Idag går Du ur första året av gymnasiet!
Tiden går så fort, Du kommer att märka det när Du blir äldre!
Man försöker så innerligt att hålla fast vid varje tillfälle men det är omöjligt och man måste bara försöka leva i och med just dessa "moments" istället!
 
Vilken konstant oro man lever med som förälder... man är verkligen alltid orolig!
Det finns så mycket förklädd ondska där ute och jag kan ju inte finnas där precis hela tiden hur gärna jag än vill... för tro mig jag vill!
 
Det är så skönt att vi trivs så gott tillsammans vare sig vi sitter hemma och gör ingenting tillsammans, går på stan, fikar... är på läkarbesök! Vi är ett Du och jag!        
Tack min älskade unge för att Du finns!
Du är mitt allt och det finns inget jag inte skulle göra för Din skull!
Jag önskar Dig världen!
 
Min finaste tös... jag tror att det kommer att gå bra för Dig!
Du är klok och eftertänksam och en väldigt fin människa och jag hoppas att folk kommer att uppskatta och älska Dig på grund av just detta och inte utnyttja Dig för det gör så ont varje gång!
 
Nu har vi ett helt sommarlov att bara vara och umgås med varandra!
 
Glad sommar min vackra dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela