jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Hemliga öppningar!

Publicerad 2013-08-28 17:58:00 i Allmänt,

Jag har ju berättat förr om den sida som jag är medlem i och som man får så bra erbjudanden (maila mig Er mailadress så skickar jag en inbjudning till Er), jag beställde här om dagen en kimono från Savannah med 80% rabatt som såg superlyxig och skön ut vilken den också var.
Men... jag blev väldigt konfunderad över dess egentliga användning - som jag då trodde var att glassa omkring i efter duschen, på morgonen osv... - då den är helt öppen bak...
Jo, den har liksom världens sprunn på baksidan vilket gör det ganska osexigt när jag skrider fram i denna silkeskreaktion och mina breda mormorstrosor blottas på en och samma gång!
Värre ändå om jag kommer rakt ut från duschen med endast min födslodräkt under och ex tappar något så att jag måste böja mig ned för att plocka upp... nej, den synen kan jag gott bespara alla.
 
 
 
Varför har De sytt upp den så där konstigt?? Vad ska det vara bra för?
Är det samma tanke som med de där ytterst underliga trosor som finns utan gren...?
Men jag menar WTF ska man då med ett par trosor till över huvud taget till om det inte finns någon gren?
Har man så jäkla bråttom att ha sex så att man inte hinner/orkar sparka av sig trosorna?
 
Jag såg ju inte detta enorma sprunn först utan kände att det drog lite kallt om arslet och bak på låren när jag gick ut på altanen för en kvällscigarrett så där lite lagom nonchalant och sexigt... eller inte!
 
Jag tror inte att jag kommer att använda denna kimono så där våldsamt ofta... om jag inte köper ett par matchande pyjamasbyxor i siden till kanske.
Det kanske faktiskt till och med är så att detta inte är en morgonrock-kimono!
Det slog mig nu att det kanske är meningen att man ska ha den som... jag vet inte vad men kanske som en lång tunika eller liknande och dra ihop den med ett bälte?
Fast... å andra sidan förstår jag fortfarande inte det med slitsen i så fall, jag får nog klia mig lite i huvudet angående detta ett tag till och eventuellt återkomma med en bild...
Ha, ha, ha! Skulle inte tro det! Nu kunde jag riktigt se framför mig hur Era smådjävlar dök fram bakom Era öron! "Ja, visa oss! Vi vill se Dina mormorstrosor!"
Ja-aa, väldigt mycket hellre ett par rejäla Sloggi än ett par string utan gren... det blir ju liksom inga trosor kvar då ju! :O
 
 
Finns visst liknande behå också... och hur snyggt är DET då???
Och där faller ju också användningsområdet helt bort!
Brösthållare utan håll?? Värdelöst!
Det skulle se ut som två stycken långfranska med en garnering av tyll och spets vid sidan av... och hur sexigt är det??
Nä, köper jag en Bh så förväntar jag mig också att den ska leva upp till någon form av förväntning, jag vill hur som helst inte behöva fösa undan och leka Moses genom att dela på dem stup i kvarten för att se vart jag går och vill jag trixa med något så föredrar jag en boll.
 
Var rädda om Er och älska!
 
Marina
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-08-28 18:59:33

Totte hälsar att du borde förstått att det är en japansk parningsdräkt!! :)

Svar: Aha! Ha ha ha ha! Jahaaaa... NU förstår jag! <3
Marina

Postat av: Turbo Einarsson

Publicerad 2013-08-28 22:35:48

Man kan ju inte sluta läsa din blogg när man väl börjat......du skriver så en poet skulle skämmas....
Kram goa Marina

Svar: Tackar! *bugar och niger djupt* (utan min kimono på mig!)
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela