jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Här kommer jag och mina tofflor!

Publicerad 2013-08-19 17:59:49 i Allmänt,

Här ligger jag och vickar på fossingarna!
Helt varma och goa är de i mina tofflor!
Kroppen är inte så go där emot... hela den är i uppror och jag får springa på toaletten stup i kvarten då magen även reagerar så fort kroppen blir "trött"!
Jag är så kär i mina tofflor, det känns som att ha små moln runt fossingarna!
 
 
Idag har man inte gjort många knop... den där gräsmattan kallar på mig och växer riktigt fort bara för att retas!
 
Måste planera om lite på verandan igen, måste lyfta bort det andra bordet och ställa iordning så att jag kan ställa upp mina fina terassvärmare på bästa möjliga ställen.
 
 
Medge att de är superretro/söta!
Självklart matchar De min inredning på altanen helt fantastiskt! 
 
Jag har under ett par veckor titta på en serie som heter Dexter.
Den är mycket spännande och annorlunda och jag är inne på sjätte sässongen nu då jag har haft lite av marathonsittningar de många helger som jag har varit ensam och när jag har varit lite extra sjuk i kroppen.
Något att rekommendera!
 
I Lördags märkte vi att isen jag skulle kyla till kvällens fest inte alls ville stelna... där efter började jag klämma på resten av det frysta varorna och förstod då att frysen var totalt paj!
Dagen där på förstod vi att det var näst intill lika illa ställt med kylen... hoppla!
Det är ju mindre roligt mitt i rötmånaden!
Micke har dock talat med hyresvärden som omgående skulle beställa nytt kyl och frys till oss... tack och lov!
Jisses vad handikappad man blir angående mat när man bara kan ha torrvaror hemma!
När kylen bara funkar halvdant vågar man knappt äta det som finns där...
 
Imorgon hoppas jag att jag mår bättre och är piggare, då ska jag och Nero på äventyr!
Inför detta möte som vi ska på hyser jag de största förhoppningar om ett gott hem till denna lilla pojke!
Japp, vi ska på ett sk. hembesök hos en kvinna som är intresserad av honom och som jag har träffat förr och tycker väldigt mycket om!
Håll Era tummar!
 
Kramar om!
 
Kärlek!
 
Marina
 
 

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2013-08-19 20:00:16

Jag ÄLSKAR Dexter!! Sjuk..men älsklig liksom!

Svar: Ha ha! Ja, så kan man beskriva honom! :D
Marina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela