jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Frotterar mig!

Publicerad 2013-08-30 23:22:00 i Allmänt,

Idag har det hällregnat, skyn fullkomligt öppnade sig över oss och öste ned allt vatten den sparat åt oss under sommaren!

Idag var det jeans och boots som gällde och även den tunna skinnpajen åkte på när jag följde med min sotter för att möta hennes pappa inne i stan idag.
Jag tänkte köpa lite olika vaxdukar som jag sett i Ö&B´s reklamblad till ett bra pris. Det var två stycken som jag var intresserad av, en rosa med vita prickar och en likadan svart men när jag kom dit fanns det inga med det mönstret över huvud taget. Det fanns bara ytterst fula mönster och färger, så vansinnigt irriterande när jag ändå tagit mig in till stan! Detta är inte första gången som Ö&B gör reklam för något som De inte har i sitt sortiment. Innan Ö&B var jag på Rusta för att köpa en likadan matta som jag köpte för ett tag sedan men självklart fanns de inte kvar längre... inte heller de fula kuddar som jag sett väldigt billigt. Ja, fula! *ler* Jag skulle ändå haft fina överdrag över så det spelade liksom ingen roll hur de såg ut!
Jag kom hem helt tomhänt och utan dessa fynd som jag hade förväntat mig... ytterst tråkigt!
Sannas pappa var rar och bjöd oss på Thaimat så något positivt förde det ju med sig trots allt! 
 
 
 
Väl hemma hade jag tänkt att ta tag i lite "måsten" men ack vad jag bedrog mig och än en gång ack så dåligt jag känner min kropp! 
 
Imorgon får jag först ett intressant fyrfota besök och på kvällen kommer grannarna över på lite käk och jag vet i sjutton vad jag ska bjuda på, förstår verkligen inte heller hur jag ska hinna! 
Det står totalt stilla... det måste vara lätt då jag vet att jag kommer att vara trött redan efter första besöket, det blev lite dubbelbokat nämligen.
Hela Söndagen lär bli viloläge... det är bara att "gilla" läget!
Jag ser ändå på det hela positivt då jag hoppas att både dag och kväll ska bli riktigt mysiga!
Vi kommer sitta ute med tända lyktor och terassvärmen påslagen under fleecefiltar och njuta så länge som det är möjligt att sitta ute! Jag känner att man får passa på innan det blir ännu kallare ute, det är ändå något speciellt med att kunna sitta ute... särskilt när man är en äcklig rökare som mig!
Men det är även mysigt för hundarna att samtidigt kunna sprätta runt i trädgården medan vi sällskapar och frotterar oss!
 
Hoppas att Ni alla får en underbar helg med nya intressanta intryck!
 
Var riktigt rädda om varandra!
 
Kärlek!
 
Marina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela