jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Försenat inlägg...

Publicerad 2013-08-08 15:15:16 i Allmänt,

Pga dålig internetanslutning kommer detta blogginlägg ngn vecka sent.
 
Måndag... Jag har just haft ett godisregn för mina svansbarn ute i trädgården som idag ligger fuktig efter gårdagens regn. 
Igår kväll kom jag hem efter en skön helg i Varberg tillsammans med min dotter och hennes farmor, mina pälsklingar blev milt sagt väldigt gäldas när jag kom hem och lite förvånande blev min fosterhund som kvinna bara haft ett kort tag helt hysteriskt lycklig och har sedan dess inte vikt tum från min sida samtidigt som han hela tiden pussar på mig. Alla mina töser håller koll på var jag befinner mig, lite rädda att jag ska försvinna igen... Mina raringar! 
 
Just nu ligger jag i en av solstolarna och har fullt sjå att hålla dem alla ifrån att hoppa upp i mitt knä, det är varmt nog som det är ;)
 
Gräset växer och frodas... jag kommer att bli tvungen att klippa en del av det idag om jag ska behålla något gott samvete men jag får avvakta till lite senare när det inte är riktigt så hett ute. 
Jag måste säga att gräsmattan är riktigt grön och vacker trots all sol som har stekt över den denna sommar! Kanske för att vi inte helt frenetiskt klipper ned den millimeterkort dagligen. 
 
I helgen badade jag i det underbara havet, jag lät henne omfamna mig och njöt av hennes beröring! 
Jag och Sanna betedde oss likt små barn och det var härligt!!! Mindre härligt efteråt men det är det värt!
Men käre värld vad turister det är i Varberg i sommartider man får nästan slå sig fram på strandpromenaden! Blir man inte näst intill påkörd av någon irriterad bilförare så får man hoppa i diket för en seeqwayen elsparkcykel. 
*********************************************************
Det var vad jag hann skriva den dagen innan internetanslutningen inte riktigt ville samarbeta med mig längre. Jag fick skriva PPM men såg nu att det låg kvar och lägger därför ut det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela