jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

En sån där dag...

Publicerad 2013-08-08 15:36:19 i Allmänt,

Skit!! 
Jag ligger som ett paket insnurrat bland täcken i min säng...
Kroppen skriker och kvider och det känns som att mina muskler dras samman av någon osynlig kraft till små korta testar... Det svider till och med i min skalp!
tröttheten är överhängande och jag skulle kunna sova en livstid om det var möjligt... Jag har bara varit vaken i tre timmar och jag mår illa så trött är jag, varje rörelse ger mig yrsel och i mitt huvud sitter någon och använder det likt ett slagverk. 
Ja, det är en sån dag idag... 
Dotter huserar omkring ute i köket och ska laga lite mat till oss, kanske får jag då lite mer kraft. 
Jag tror att någon har använt mina fötter till nålsdynor, jag orkar inte titta efter men jag är ganska säker. 
Mina fingrar krafsar likt klor på telefonens tangenter och det blir hela tiden fel, så frustrerande.
Bredvid mig ligger fyra stycken varma och mjuka svansbarn i olika storlekar och form, mina älskade lyckopiller! 
 
Jag skulle vilja duscha... Helst skulle jag vilja ha ett varmt skumbad men det är lite komplicerat utan ett badkar. Så en varm dusch hade varit skönt men jag orkar inte stå upp och mina armar klarar inte av att tvätta min kropp och absolut inte mitt hår...jag hoppas jag mår lite bättre senare. 
 
Jag hoppas att imorgon är en bättre dag och jag hoppas att det kanske finns rullstolar att hyra på djurparken, det är planerat en tripp dit imorgon. Jag får lite ångest, tänk om jag är lika dålig imorgon! 
 
Kramar om Er alla lite mjukt och försiktigt!!
 
Marina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-08 22:57:17

Hoppas du får en bättre dag imorgon!
Styrkekram fina Marina

Svar: Tack rara Du!
Marina

Postat av: suzz

Publicerad 2013-08-17 08:06:06

Kramar om du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela