jagochalladomandra

I min blogg ventilerar jag mina känslor och tankar samt skriver om vad som händer i mitt liv... Då jag är medial dyker det även upp inlägg om det men även om sjukdomar, glädjeämnen, självklart mina och andras djur. Jag är direkt och jag har åsikter som jag absolut dryftar och som inte alltid faller alla på läppen! Jag önskar Er alla kärlek och mina sista rader brukar oftast handla om just kärlekens kraft och att vi måste tänka på och ta hand om varandra!

Medelålders kvinna blottar sig!

Publicerad 2010-07-14 20:11:26 i Allmänt,

Rasmus och Elin fyllde 8 år och vi var uppe hos vännerna i Habo utanför Jönköping.

För att göra dagen så trevlig som möjligt köpte vi med oss lite korv med bröd och begav oss till Jönköpings vackra stadspark.
Jag och Moa klädde upp oss i fina klänningar och var så snygga som bara vi kan vara! *blinkar*

Det är sällan jag bär klänning men dagen till ära hade jag införskaffat mig en lång sommarklänning från H&Ms "Garden kollektion".
Den var så skön att bära och till min stora förvåning riktigt lång även för mig - den gick ned över anklarna fast jag hade klack till mina 1.79 cm.

Det var en trevlig dag som övergick i lite bus med vattenflaskor när vi skulle packa ihop.
Jim tyckte absolut att jag såg för varm ut i sommarhettan och skulle "i all välmening" hälla lite vatten i nacken på mig... villket han också gjorde.
Då klänningen var bar i ryggen rann vattnet likt en rännil rätt ned för ryggraden och letade sig ned under troskanten... det var inte så där jätteskönt.
Sedan var han efter mig med flaskan igen och jag började småspringa... fast jag hann inte så långt då min fotsida klänning satte stopp!
När jag trampade ned på fållen gick bandet till halternecken av!!

OPS!

Två snövita bröst såg solen i en nanosekund innan jag lyckades fånga in dem, rulla ihop dem och stuva undan dem innanför tyget igen.
Genant?
Åh, inte alls, jag har alltid drömt om att få visa upp mina "tvillingar" för Jönköpings alla barnfamiljer...
För hoppningsvis hände allt så snabbt att ingen hann dokumentera det... annars ligger man lite risigt till för Youtube...
Fast jag tyckte jag såg en äldre man ganska omgående skifta färg från läckert sommarbrun till askgrå var på han segnade livlös till marken.
Hans fru försökte kontrollera sina kräkreflexer samtidigt som hon desperat försökte hjälpa honom upp... fast det kanske hade med värmen att göra... eller något.

Marina

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-07-14 22:20:31

Ja... hade någon sagt till mig att det var en blottare jag skulle bli ihop med så skulle jag aldrig tro dom... men, nu vet man ju sanningen... hmmm...

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-07-15 12:42:30

Den gamle mannens askgrå ansiktsfärg berodde troligtvis på att blodet forsade till någon annanstans...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marina

En blogg om mig och min familjs liv, våra och andras djur. Träning av djur och deras ägare, diabetes, andlighet mm, mm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela